ציפוי לדלת - למה דווקא לבחור בנו ?

לחברתנו מגוון מרהיב של טפטים מעוצבים לדלתות בצבעים ובעיצובים שונים. החל מעיצובים קלאסיים ונקיים, דרך טפטים לדלת עם עיטורים וויקטוריאניים וגותיים, וכלה בטפטים כפריים דמויי עץ. אלו טפטים איכותיים, אשר מעוצבים בהדמיה תלת ממדית. כיום תוכלו ליהנות מדלת כניסה מעוצבת, אלגנטית ויוקרתית בעלות של מאות שקלים בלבד. מתקין מקצועי בעל ניסיון עשיר ביותר,יגיע לביתכם ובתוך שעות בודדות יהפוך את דלתכם לדלת מעוצבת ברמת גימור גבוהה ביותר, יעניק לביתכם מראה חדש ומלבב על פי טעמכם האישי כמובן.
הפיתוח והייצור הם כחול-לבן הטפטים מעניקים לדלת אשליה אופטית של עומק ומרחב, ומיוצרים מחומרי גלם איכותיים ביותר. מלבד העיצוב המרהיב, אלו טפטים המספקים לדלת שכבת הגנה נוספת מפני פגעי מזג אוויר, שריטות וחבלות.
איכות הטפטים הופכת אותם לעמידים לשנים רבות. במידה והטפט מודבק על דלת כניסה פנימית (בתוך חדר מדרגות), הוא שומר על צבעו וגימורו לאורך שנים. טפט לדלת כניסה חיצונית ישמור על עוצמתו לאורך שנים (גם כאשר הוא חשוף ישירות לקרינת UV).
החברה צברה לעצמה שם ומוניטין בעולם עיצוב הפנים. החברה, הפועלת מאשקלון משווקת מגוון רחב של מוצרים נלווים לדלתות, כגון: ידיות,גומיות,צילנדרים וכ'ו דף הפייסבוק מתעדכן באופן עקבי וכל הטפטים הם מקוריים ופרי יצירתם של המעצבים והגרפיקאים של החברה.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.